Saturday, April 20, 2019

Ugh

Semalam balik wad postcall terlalu sedih dan penat untuk mandi so aku tido atas lantai sebab taknak kotorkan katil. Ya aku tido bergelumang Staph semalam. Jangan tiru. Bapak aku dengar tu dia bantai gelak. Bangun2 pagi tadi (lewat) slow2 keluar dari bilik sebab duduk dalam bilik rasa macam tak boleh nafas. Rasa macam nak baring atas lantai pandang kipas pusing2. 

Keluar2 tadi kena carut dengan orang sebab bodo bawak kete (sori la bodo) sampai2 kafe bukak laptop, tak ingat ada air belakang laptop, tertolak air dengan laptop habis tumpah orang semua tengok. Kau ghase??? 

Rasa macam palat.

Yes, rasa palat sebab orang macam aku yang DASS bahagian anxiety tinggi terlebey tak boleh handle benda2 macam ni. Dan aku rasa this is a major flaw of mine yang aku kena correct. So what tak reti amik darah? Boleh belajar, dan kesilapan yang aku buat semalam inshaAllah aku akan ingat sampai bila2. So what termakan lane orang, people do it all the time, everyday, syukur je nothing major happened. So what air tumpah, AIR JE SHAFIQAH. Air. Kemon. The waiter and waitress were nice about it (harusla) and ganti air kau dengan air yang baru, and orang2 tengok tu setakat toleh2 je and sambung makan. Oh air tumpah. Big frikkin deal. Kau je yang rasa macam nak hentak kepala kat meja time tu. 

Mungkin sebab banyak benda yang terjadi back to back kau rasa macam nak mencarut jerit2. 

Tangan aku fine tremor ni daripada tadi. Tekak kembang tunggu masa nak nangis. 

Haih. 

No comments: